Què fem

ELS NOSTRES ÀMBITS D'ACTUACIÓ

El compromís de la Fundación Renta Corporación respecte a la societat s’ha materialitzat sempre a través del suport a projectes.

Persona con las manos una sobre otra
Chica que responde durante una lección en una escuela primaria

Fundación Renta Corporación ha centrat els seus esforços en el suport financer a projectes englobats en les següents àrees, tant a Espanya com en països en vies de desenvolupament.

• Ajuda a la infància i a la dona
  • Educació
  • Nutrició i programes d’aigua
  • Sanitat
  • Habitatge, sanejament, i infraestructures
  • Assistència social

Els projectes finançats per Fundación Renta Corporación han estat habitualment projectes creats i desenvolupats per altres fundacions o entitats sense ànim de lucre de contrastada solvència.

Com ho fem

Per tal de diversificar al màxim l’ajuda social, la Fundación Renta Corporación ha col·laborat al llarg del temps amb diverses entitats, centrant les intervencions i els recursos en els nostres 6 àmbits d’actuació, oscil·lant les nostres donacions entre 500 i 3.000€

Criteris de selecció de projectes i aportacions realitzades. Per a la selecció dels projectes, s’han tingut en compte bàsicament tres grans punts:

• La confiança contrastada en l’organització a través de la qual duem a terme la nostra tasca social.
  • L’impacte significatiu en els beneficiaris.
  • La idoneïtat: es financen aquells projectes que tinguin un clar component social i humanitari. Sempre hi ha hagut una especial sensibilitat als projectes urgents de primera necessitat.

Selecció de projectes

Aquest és el procés que seguim per a la selecció de projectes

Sol·licituds

Es podran fer entre el 15 de març i el 15 de juny.

Avaluació sol·licituds

S’analitzaran les sol·licituds rebudes.

Selecció

S’informarà a totes les entitats del resultat de la sol·licitud.

Donació

Les donacions es faran des de l’1 de juliol al 31 de desembre.

Sol·licitud d'ajuda

15 MARÇ - 15 JUNY

Termini establert per a presentar la sol·licitud.